Subject: Infoks
From: "Andrus Saare" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Aivar Puur" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 15:19:10 +0200

Tere!

Informeerin, et Hageri-Kodila tee (20101) on turba vedude tõttu
kruusa-savine.

Ehk oleks võimalik vedusid nii korraldada, et teed ei reostataks (asukoha
kaart lisas).

Lugupidamisega

Andrus Saare

Abivallavanem

Kohila Vallavalitsus

Tel: 55560069

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.